Termeni si conditii
Prin utilizarea site-ului gyrospetros.ro, (denumit in continuare magazin online), in calitate de vizitator, iti exprimi acordulul, fara limitari sau calificari, fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos, care tin loc de contract.
Magazinul online gyrospetros.ro este administrat de S.C. MAGUBA INVEST S.R.L., persoana juridica romana cu sediul in Romania, judetul Valcea, Bld. Nicolae Balcescu, Nr. 5-7, Complex Comercial Traian, inmatriculata la Registrul Comertului Rm. Vlacea sub nr. J38/251/2010, avand CUI RO27185580, denumita in continuare Vanzator. S.C. MAGUBA INVEST S.R.L. este detinatoarea marcii Gyros Petros.
Contractul se aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii comercializate de magazinul online si reprezinta acordul de vointa al partilor. Odata incheiat, acesta poate fi modificat doar cu acordul ambelor parti. Contractul poate fi modificat de Vanzator in functie de evolutia prevederilor legale, fara obligatia de a anunta in mod special acest lucru.
Exprimarea acordului de catre client se face in momentul lansarii comenzii prin bifarea casutelor corespunzatore ce tin loc de semnatura.
Plasarea comenzii
Comanda se poate realiza direct prin magazinul online prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi sau telefonic, la numarul 0350 992. Pot exista situatii in care unele produse sa nu fie disponibile, iar platforma sa nu afiseze indisponibilitatea produsului. In acest caz, clientul va fi contactat telefonic si i se va comunica imposibilitatea livrarii produsului solicitat si va avea posibilitatea de a anula comanda sau a inlocui produsul indisponibil.
Te informam ca imaginile folosite in site pentru a ilustra produsele sunt cu titlul de prezentare. Pot exista diferente intre imaginile din prezentarea sortimentelor de mancare si aspectul produselor livrate, insa aceste diferente nu vor naste obligatii contractuale in sarcina noastra.
Verifica cu atentie corectitudinea comenzii inainte de a efectua plata. Verifica daca sorimentele si cantitatile sunt corecte, precum si toate detaliile necesare pentru livrare.
Plata
Preturile afisate in site contin taxa pe valoare adaugata (TVA). Valoarea comenzii o vei putea vedea in pagina de finalizare a comenzii, iar in cazul comenzilor telefonice ti se va comunica la cerere.
Dupa ce ai adaugat in cos produsele si cantitatile dorite si ai completat detaliile necesare pentru livrare, poti alege metoda de plata. Plata se poate face la livrare sau online prin procesatorul de plati Netopia. Tranzactiile se realizeaza exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, in conditii de maxima securitate garantata de procesatorul de plati. Nici o informatie legata de card nu va fi stocata pe serverele Vanzatorului. Clientul care plateste online trebuie sa furnizeze procesatorului toate detaliile cerute in pagina de plata a procesatorului. In cazul platilor online, magazinul online nu va percepe nici un comision suplimentar.
Sunt acceptate la plata cardurile bancare de debit si de credit emise sub sigla MasterCard, inclusiv Maestro si VISA, inclusiv VISA Electron.
Confirmarea, prelucrarea si facturarea comenzilor
In momentul plasarii unei comenzi in magazinul online, ne vei transmite intentia de a achizitiona bunuri si servicii prin intermediul site-ului, exprimand in acelasi timp acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata si cu metoda de comunicare electronica prin intermediul email-ului sau telefonic.
In momentul crearii unui cont in magazinul gyrospetro.ro, vei declara pe propria raspundere ca datele personale inregistrate in respectivul cont de client sunt reale si corecte. Aceste date vor fi folosite pentru facturare.
Receptionarea unei comenzi in sistemul magazinului online este notificata printr-un mesaj automat care
Prin crearea unui cont contine un numar de pe e-mail.
Momentul trimiterii notificarii de confirmare este momentul confirmarii comenzii si, implicit, momentul incheierii contractului. Toate detaliile unei comenzi pot fi urmarite in contul de client.
Comenzile vor putea fi anulate telefonic doar inainte de a primi mesajul de confirmare pe e-mail.
Preturile, stocurile si alte informatii despre produse
Preturile prezentate in cadrul magazinului online includ TVA. Preturile afisate pe gyrospetros.ro sunt valabile doar pentru comenzi online, cu livrare din punctul de lucru Bld. Nicolae Balcescu, Nr. 5-7, Complex Comercial Traian. Intre magazinul online gyrospetros.ro si magazinul fizic Petros Gyros pot sa apara diferente de pret, fiecare avand politica proprie de preturi.
Preturile nu includ cheltuielile de livrare, acestea reprezentand costuri suplimentare ce vor fi suportate de tine, cu exceptia cazurilor in care se specifica altfel pe pagina produsului. Tariful va fi comunicat pe site pentru fiecare livrare. Exista posibilitatea ca atunci cand totalul comenzii atinge un anumit plafon valoric, sa se acorde transportul gratuit. Acest lucru va fi specificat inainte de confirmarea comenzii.
Livrarea comenzilor
Vom prepara si ambala produsele pentru livrare si le vom expedia la adresa indicata de tine. Livrarea se va face prin intermediul flotei proprii de transport sau prin parteneri. Se accepta comenzi cu adresa de livrare localizata in Rm. Valcea sau la o distanta de maxim 5 km in afara orasului.
Timpul de livrare poate varia in functie de diversi factori, produsele fiind preparate pe loc, insa vom livra in cel mai scurt timp posibil. Livrarea se face in intervalele orare valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online, mentionat in sectiunea Contact.
Produsele vor fi insotite de bon fiscal sau factura fiscala, dupa caz.
In cazul in care nu te vom gasi la adresa de livrare mentionata in intervalul orar stabilit de comun acord, te vom contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrari, pentru care va trebui sa platesti tariful de livrare corespunzator. Daca nici la a doua tentativa livrarea nu va fi incheiata, vom anula comanda si ne vom rezerva dreptul de a nu mai prelua comenzile tale viitorare.
Daca termenul de livrare a comenzii nu este unul rezonabil, ci este mai mare de o ora, te vom comntacta pentru a anunta termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu ti se va parea acceptabil, comanda va fi anulata si iti vom restitui suma platita in cazul in care plata a a fost efectuata online, odata cu lansarea comenzii.
Anularea comenzilor
Odata lansata, comanda va putea fi anulata doar telefonic, in maxim 5 minute de la lansarea ei si doar daca nu s-a inceput prepararea ei.
Comanda poate fi anulata in urmatoarele situatii:
Atunci cand nu ai fost gasit la adresa comunicata in intervalul orar stabilit pentru livrare.
Atunci cand produsele comandate de tine nu sunt disponibile si nu doresti sa inlocuiesti produsele comandate initial cu alte produse disponibile.
Indiferent de situatiile descrise mai sus, pentru ca o comanda sa poata fi considerata anulata, este necesar sa iti trimitem o confirmare a anularii comenzii.
Returnarea banilor
In cazul in care ai primit confirmarea de anulare a comenzii, returnarea valorii platite se va face in acelasi cont din care ai efectuat plata, in termen de 14 zile de la data primirii confirmarii.
Vouchere
Voucherele emise sub forma unor coduri promotionale sunt instrumente cu ajutorul carora se pot efectua plati totale sau partiale pentru produsele achizitionate din magazinul online gyrospetros.ro. Codurile de voucher se emit electronic si pot fi transmise in format electronic prin e-mail. Voucherele pot fi generale cand codul este comunicat public sau individuale cand codul de voucher iti este dedicat doar tie si este alocat in contul tau.
Regulile specifice de aplicare ale fiecarui voucher vor fi comunicate la emitere si pot include limitarea la anumite produse sau categorii de pe site, dar nu vor suprascrie aceste conditii generale de utilizare. Valabilitatea oricarui voucher este limitata, data valabilitatii va fi specificata impreuna cu codul promotional. Voucherele nu se pot cumula intre ele si nu pot fi preschimbate in bani sau alte bunuri/beneficii. Voucherul utilizat, chiar si partial, nu mai poate fi folosit pentru noi achizitii, fiind anulat la momentul utilizarii. In cazul anularii comenzii in care s-a utilizat voucherul, poti solicita reactivarea codului promotional respectiv in conditii similare, nefiind insa garantata emiterea unui alt cod promotional, magazinul online avand dreptul de a refuza acest lucru.
Pentru a putea utiliza voucherul pentru achitarea unei achizitii pe site-ul gyrospetros.ro trebuie introdus codul unic in sectiunea aferenta din pagina cosului de cumparaturi. Adaugarea produselor si a Voucherului in cosul de cumparaturi nu reprezinta rezervarea produselor si inregistrarea comenzii; o comanda este inregistrata numai dupa finalizarea tuturor pasilor si apasarea butonului “Comanda” si este acceptata in momentul confirmarii ei. Nu ne asumam responsabilitatea pentru orice fapt care determina imposibilitatea utilizarii unui voucher, cauzata de schimbarea adresei de e-mail a clientului, de neprimirea, necitirea corespondentei de catre acesta, etc.
In cazul voucherelor emise in urma unor campanii promotionale, nerespectarea ulterioara a conditiilor de participare si/sau validare duce la anularea voucherului si recuperarea valorii acestuia de catre magazinul onlne, acolo unde este cazul.
In cazul returului unuia sau mai multor produse a caror achizitie a generat un voucher, vom recupera valoarea voucherului din valoarea produsului returnat (in cazul in care voucherul respectiv a fost deja rascumparat).
In cazul in care consideram ca un voucher a fost aplicat abuziv, ne rezervam dreptul de a anula comanda in care a fost folosit voucherul respectiv.
In cazul Voucherelor cu coduri individuale transmisibile, ne rezervam dreptul de a cere detalii suplimentare voucherul si de a anula folosirea voucherului daca detectam un comportament necorespunzator.
Alergeni
Alergenii sunt proteine care provoaca o reactie exagerata a sistemului imunitar. In general, alergenii din produsele alimentare pot fi reprezentati fie de diferite adaosuri precum proteinele din soia, proteinele din lapte sau glutenul, fie de condimente: piper, boia sau seminte de telina.
Conform Directivei 2000/13/ CE a Parlamentului European si a consiliului din 20 martie 2000, alergenii din alimente se pot incadra in urmatoarele grupe: cereale care contin gluten (grau, secara, orz, ovaz, grau spelt, grau mare sau hibrizi ai acestora) si produse derivate; telina si produse derivate; crustacee si produse derivate; mustar si produse derivate; oua si produse derivate; seminte de susan si produse derivate; peste si produse derivate; dioxid de sulf si sulfiti in concentratii de peste 10 mg/kg sau 10 mg/litru, exprimate in SO2; arahide si produse derivate; lupin si produse derivate; soia si produse derivate; lapte si produse derivate (inclusiv lactoza); fructe cu coaja, de exemplu migdale (Amygdalus communis L.), alune de padure (Corylus avellana), nuci (Juglans regia), anacarde (Anacardium occidentale), nuci Pecan [Carya illinoiesis (Wangenh.) K. Koch], nuci de Brazilia (Bertholletia excelsa), fistic (Pistacia vera), nuci de macadamia si nuci de Queensland (Macadamia ternifolia) si produse derivate.
IN CAZUL IN CARE SUFERITI DE ALERGII, VA RUGAM SA SOLICITATI INFORMATII SUPLIMENTARE INAINTE DE LANSAREA COMENZII.
Drepturile tale
In acord cu Legea 21/1992 privind protectia consumatorilor, beneficiezi de urmatoarele drepturi: dreptul de a fi protejat impotriva riscului de a achizitiona un produs sau de a ti se presta un serviciu care ar putea sa-ti prejudicieze viata, sanatatea sau securitatea ori sa-ti afecteze drepturile si interesele legitime; dreptul de a fi informat complet, corect si precis asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor, astfel incat decizia pe care o adopti in legatura cu acestea sa corespunda cat mai bine nevoilor tale, precum si de a fi educat in calitatea ta de consumator; dreptul de a avea acces la piete care-ti asigura o gama variata de produse si servicii de calitate; dreptul de a fi despagubit pentru pagubele generate de calitatea necorespunzatoare a produselor si serviciilor, folosind in acest scop mijloace prevazute de lege; dreptul de a te organiza in asociatii de consumatori, in scopul apararii intereselor tale.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Petros Gyros este operator de date cu caracter personal in sensul Regulamentului General privind Protectia Datelor nr. 679/2016 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.
Rolul Politicii de Confidentialitate este de a te informa cu privire la prelucrarea datelor tale personale in legatura cu utilizarea paginii de internet www.gyrospetros.ro
Citeste integral Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal si de confidentialitate aici.
Proprietatea intelectuala
Gyros Petros este marca inregistrata, aflata in proprietatea Maguba Invest S.R.L. Eventualele multiplicari sau preluari fara autorizare prealabila vor fi sanctionate potrivit legislatiei in vigoare. Numele magazinului online si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea Maguba Invest S.R.L sau partenerilor sai si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.
Declinarea raspunderii
Te asiguram ca luam mereu masuri pentru a limita orice disfunctionalitati ale platformei sau ale procesului de vanzare. Datele tale personale sunt in siguranta. Afla mai multe din Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal si de confidentialitate.
Nu ne asumam raspunderea pentru: erori de functionalitate a platformei; atacuri cibernetice asupra serverelor sau infectarea cu virusi, precum si a consecintelor acestor eventuale atacuri; diferentele dinte imaginile care ilustreaza produsul si aspectul produselor livrate; alergiile si intolerantele care ar putea sa survina prin consumul produselor comercializate; lipsa de raspuns sau de confirmare a livararii si notificarea inatrzierii ca urmare a unor disfunctionalitati tehnice ale platformei; intarzieri la livrare sau imposibilitatea livrarii din motive independente de vointa noastra (exemplu: masuri anti Covid, greve, blocaje in trafic etc); comenzile nelivrate sau livrate cu intarziere ca urmare a erorilor din datele de livrare comunicate de client.
Conflicte
In cazul in care ceva nu a functionat asa cum ar trebui, contacteaza-ne. Vom incerca sa remediem toate problemele aparute pe cale amiabila, iar in cazul in care nu vom ajunge la un acord pe aceasta cale, vom apela la instantele judecatoresti competente. Timpul de raspuns al unei sesizari este de 10 zile lucratoare.